Aktualne promocje
Materac Viscogreen lux - piankowy 160/200
Materac Viscogreen lux - piankowy 160/200

3 357,00 zł

Cena regularna: 4 196,00 zł

Najniższa cena: 4 197,00 zł
szt.
Materac Viscogreen lux - piankowy 120/200
Materac Viscogreen lux - piankowy 120/200

2 518,00 zł

Cena regularna: 3 147,00 zł

Najniższa cena: 3 147,00 zł
szt.
Materac Viscogreen lux - piankowy 140/200
Materac Viscogreen lux - piankowy 140/200

3 303,00 zł

Cena regularna: 4 129,00 zł

Najniższa cena: 4 130,00 zł
szt.
Materac Viscogreen lux - piankowy 90/200
Materac Viscogreen lux - piankowy 90/200

1 888,00 zł

Cena regularna: 2 360,00 zł

Najniższa cena: 2 360,00 zł
szt.
Materac Viscogreen lux - piankowy 180/200
Materac Viscogreen lux - piankowy 180/200

3 776,00 zł

Cena regularna: 4 720,00 zł

Najniższa cena: 4 720,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Gwarancje

WARUNKI GWARANCJI
na meble do domu

  1. Producent udziela kupującemu 12-miesięcznej gwarancji na sprzedane meble, który to termin biegnie od daty sprzedaży mebli kupującemu.
  2. Producent zapewnia dobrą jakość i właściwe funkcjonowanie mebli przy zachowaniu prawidłowych zasad montażu i użytkowania zgodnego z przeznaczeniem.
  3. Gwarancja nie obejmuje braków ilościowych.
  4. Celem sprawdzenia jakości i kompetencji, meble powinny być rozpakowane przez sprzedawcę i okazane kupującemu przy wydaniu.
  5. Kupujący zobowiązany jest do pisemnego zgłoszenia reklamacji w terminie 14 dni od daty zakupu mebli, w miejscu ich zakupu, a sprzedawca zobowiązany jest potwierdzić jej przyjęcie na piśmie i powiadomić kupującego o sposobie jej załatwiania.
  6. Kupujący zobowiązany jest dostarczyć meble lub ich wadliwą cześć wraz z oryginalnym opakowaniem do miejsca zakupu mebli. Brak oryginalnego opakowania nie pozbawia kupującego uprawnień z tytułu gwarancji.
  7. Składający reklamację z tytułu gwarancji powinien zgłosić ją u sprzedawcy, dołączając dokumentacje dotyczącą zakupu. Wymaganymi dokumentami, bez których reklamacja nie będzie rozpatrzona, są: dowód z datą zakupu, wypełniona karta gwarancyjna. Termin rozpatrzenia reklamacji do 14 dni.
  8. W przypadku uznania przez producenta, że reklamacja jest zasadna, naprawa gwarancyjna następuje w terminie do 6 tygodni od daty dostarczenia towaru do producenta. Producent zastrzega jednocześnie, że wskazany powyżej termin może ulec przedłużeniu w sytuacji, gdy uzasadnione jest to rodzajem stwierdzonej wady.
  9. Jeżeli wady ujawnią się w okresie wskazanym w ust. 1, producent dokonuje naprawy gwarancyjnej w ten sposób, że według swego wyboru usuwa wady fizyczne mebli lub dostarcza meble wolne od wad.
  10. Zasady użytkowania mebli:
    • meble są przeznaczone do użytku w pomieszczeniach mieszkalnych;
    • meble należy przechowywać i użytkować w pomieszczeniach suchych, zamkniętych i zabezpieczonych przed szkodliwymi wpływami atmosferycznymi oraz bezpośrednim działaniem promieni słonecznych;
    • mebli nie należy ustawiać w odległości mniejszej niż 1 metr od czynnych grzejników lub innych źródeł ciepła;
    • wymagane jest równe ustawienie tj. wypoziomowanie mebli.
  11. Gwarancją producenta nie są objęte:
    • uszkodzenia powstałe w niewłaściwym transporcie oraz montażu tj. otarcia, zarysowania, itp.;
    • różnice w usłojeniu drewna, różnice w odcieniu barwy mebli wynikające z naturalnego zróżnicowania odcieni drewna, przebarwienia żywiczne, wszelkiego rodzaju sęki (od jasnych po najciemniejsze), delikatne rysy w strukturze drewna oznaczają prawdziwość mebli z drewna litego i nie przedstawiają żadnego powodu do reklamacji.
  12. Drewno, z którego są wykonane zakupione przez Państwo meble, jest materiałem anizotropowym, co w praktyce oznacza, że różne części mebla mogą pracować – zmieniać swoje wymiary i wygląd w zależności od miejsca i sposobu użytkowania i nie jest to powodem reklamacji.
  13. Zasady konserwacji mebli:
    • powierzchnie mebli należy czyścić wyłącznie suchą i miękką tkaniną;
    • zabrudzone powierzchnie mebli należy czyścić tylko i wyłącznie środkami przeznaczonymi do pielęgnacji drewna.
  14. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie wyłączają, nie ograniczają ani nie zawieszają uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
  15. Usunięcie wad bądź usterek powstałych z przyczyn nieleżących po stronie gwaranta nastąpi według cen usług obowiązujących u sprzedawcy.

 

WARUNKI GWARANCJI
na meble do ogrodu

  1. Producent udziela kupującemu 12-miesięcznej gwarancji na sprzedane produkty, który to termin biegnie od daty sprzedaży mebli kupującemu.
  2. Producent zapewnia dobrą jakość i właściwe funkcjonowanie przy zachowaniu prawidłowych zasad montażu i użytkowania zgodnego z przeznaczeniem.
  3. Gwarancja nie obejmuje braków ilościowych.
  4. Składający reklamację z tytułu gwarancji powinien zgłosić ją u sprzedawcy, dołączając dokumentacje dotyczącą zakupu. Wymaganymi dokumentami, bez których reklamacja nie będzie rozpatrzona, są: dowód z datą zakupu, wypełniona karta gwarancyjna. Termin rozpatrzenia reklamacji do 14 dni.
  5. W przypadku uznania przez producenta, że reklamacja jest zasadna, naprawa gwarancyjna następuje w terminie do 6 tygodni od daty dostarczenia towaru do producenta. Producent zastrzega jednocześnie, że wskazany powyżej termin może ulec przedłużeniu w sytuacji, gdy uzasadnione jest to rodzajem stwierdzonej wady.
  6. Jeżeli wady ujawnią się w okresie wskazanym w ust. 1, producent dokonuje naprawy gwarancyjnej w ten sposób, że według swego wyboru usuwa wady fizyczne lub dostarcza nowy produkt.
  7. Zasady użytkowania:
    • Producenta zaleca impregnacje ogólnodostępnymi impregnatami lub olejami do drewna;
    • Niezwykle istotną kwestią jest dobre wypoziomowanie podłoża;
    • Zabrudzone powierzchnie należy czyścić tylko i wyłącznie środkami przeznaczonymi do pielęgnacji drewna.
  8. Gwarancją producenta nie są objęte:
    • Uszkodzenia wynikłe ze zdarzeń losowych lub innych okoliczności niezależnych od producenta;
    • Różnice w usłojeniu drewna, różnice w odcieniu barwy wynikające z naturalnego zróżnicowania odcieni drewna, przebarwienia żywiczne, wszelkiego rodzaju sęki (od jasnych po najciemniejsze), delikatne rysy w strukturze drewna oznaczają prawdziwość wykonania z drewna litego i nie przedstawiają żadnego powodu do reklamacji;
    • Uszkodzenia wynikłe przy przeróbkach wykonanych we własnym zakresie przez klienta;
    • Uszkodzenia powstałe w wyniku niezgodnych z zalecanymi przez producenta zasadami użytkowania, konserwacji i przechowywania;
    • Uszkodzenia powstałe w wyniku naturalnego zużycia.
  9. Drewno, z którego jest wykonany i zakupiony przez Państwo produkt, jest materiałem anizotropowym, co w praktyce oznacza, że różne części mogą pracować – zmieniać swoje wymiary i wygląd w zależności od miejsca i sposobu użytkowania i nie jest to powodem reklamacji.
  10. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie wyłączają, nie ograniczają ani nie zawieszają uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
  11. Usunięcie wad bądź usterek powstałych z przyczyn nieleżących po stronie gwaranta nastąpi według cen usług obowiązujących u sprzedawcy.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl