4 145,00 zł
WARUNKI GWARANCJI
na meble do domu
- Producent udziela kupującemu 12-miesięcznej gwarancji na sprzedane meble, który to termin biegnie od daty sprzedaży mebli kupującemu.
- Producent zapewnia dobrą jakość i właściwe funkcjonowanie mebli przy zachowaniu prawidłowych zasad montażu i użytkowania zgodnego z przeznaczeniem.
- Gwarancja nie obejmuje braków ilościowych.
- Celem sprawdzenia jakości i kompetencji, meble powinny być rozpakowane przez sprzedawcę i okazane kupującemu przy wydaniu.
- Kupujący zobowiązany jest do pisemnego zgłoszenia reklamacji w terminie 14 dni od daty zakupu mebli, w miejscu ich zakupu, a sprzedawca zobowiązany jest potwierdzić jej przyjęcie na piśmie i powiadomić kupującego o sposobie jej załatwiania.
- Kupujący zobowiązany jest dostarczyć meble lub ich wadliwą cześć wraz z oryginalnym opakowaniem do miejsca zakupu mebli. Brak oryginalnego opakowania nie pozbawia kupującego uprawnień z tytułu gwarancji.
- Składający reklamację z tytułu gwarancji powinien zgłosić ją u sprzedawcy, dołączając dokumentacje dotyczącą zakupu. Wymaganymi dokumentami, bez których reklamacja nie będzie rozpatrzona, są: dowód z datą zakupu, wypełniona karta gwarancyjna. Termin rozpatrzenia reklamacji do 14 dni.
- W przypadku uznania przez producenta, że reklamacja jest zasadna, naprawa gwarancyjna następuje w terminie do 6 tygodni od daty dostarczenia towaru do producenta. Producent zastrzega jednocześnie, że wskazany powyżej termin może ulec przedłużeniu w sytuacji, gdy uzasadnione jest to rodzajem stwierdzonej wady.
- Jeżeli wady ujawnią się w okresie wskazanym w ust. 1, producent dokonuje naprawy gwarancyjnej w ten sposób, że według swego wyboru usuwa wady fizyczne mebli lub dostarcza meble wolne od wad.
- Zasady użytkowania mebli:
- meble są przeznaczone do użytku w pomieszczeniach mieszkalnych;
- meble należy przechowywać i użytkować w pomieszczeniach suchych, zamkniętych i zabezpieczonych przed szkodliwymi wpływami atmosferycznymi oraz bezpośrednim działaniem promieni słonecznych;
- mebli nie należy ustawiać w odległości mniejszej niż 1 metr od czynnych grzejników lub innych źródeł ciepła;
- wymagane jest równe ustawienie tj. wypoziomowanie mebli.
- Gwarancją producenta nie są objęte:
- uszkodzenia powstałe w niewłaściwym transporcie oraz montażu tj. otarcia, zarysowania, itp.;
- różnice w usłojeniu drewna, różnice w odcieniu barwy mebli wynikające z naturalnego zróżnicowania odcieni drewna, przebarwienia żywiczne, wszelkiego rodzaju sęki (od jasnych po najciemniejsze), delikatne rysy w strukturze drewna oznaczają prawdziwość mebli z drewna litego i nie przedstawiają żadnego powodu do reklamacji.
- Drewno, z którego są wykonane zakupione przez Państwo meble, jest materiałem anizotropowym, co w praktyce oznacza, że różne części mebla mogą pracować – zmieniać swoje wymiary i wygląd w zależności od miejsca i sposobu użytkowania i nie jest to powodem reklamacji.
- Zasady konserwacji mebli:
- powierzchnie mebli należy czyścić wyłącznie suchą i miękką tkaniną;
- zabrudzone powierzchnie mebli należy czyścić tylko i wyłącznie środkami przeznaczonymi do pielęgnacji drewna.
- Uprawnienia z tytułu gwarancji nie wyłączają, nie ograniczają ani nie zawieszają uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
- Usunięcie wad bądź usterek powstałych z przyczyn nieleżących po stronie gwaranta nastąpi według cen usług obowiązujących u sprzedawcy.
WARUNKI GWARANCJI
na meble do ogrodu
- Producent udziela kupującemu 12-miesięcznej gwarancji na sprzedane produkty, który to termin biegnie od daty sprzedaży mebli kupującemu.
- Producent zapewnia dobrą jakość i właściwe funkcjonowanie przy zachowaniu prawidłowych zasad montażu i użytkowania zgodnego z przeznaczeniem.
- Gwarancja nie obejmuje braków ilościowych.
- Składający reklamację z tytułu gwarancji powinien zgłosić ją u sprzedawcy, dołączając dokumentacje dotyczącą zakupu. Wymaganymi dokumentami, bez których reklamacja nie będzie rozpatrzona, są: dowód z datą zakupu, wypełniona karta gwarancyjna. Termin rozpatrzenia reklamacji do 14 dni.
- W przypadku uznania przez producenta, że reklamacja jest zasadna, naprawa gwarancyjna następuje w terminie do 6 tygodni od daty dostarczenia towaru do producenta. Producent zastrzega jednocześnie, że wskazany powyżej termin może ulec przedłużeniu w sytuacji, gdy uzasadnione jest to rodzajem stwierdzonej wady.
- Jeżeli wady ujawnią się w okresie wskazanym w ust. 1, producent dokonuje naprawy gwarancyjnej w ten sposób, że według swego wyboru usuwa wady fizyczne lub dostarcza nowy produkt.
- Zasady użytkowania:
- Producenta zaleca impregnacje ogólnodostępnymi impregnatami lub olejami do drewna;
- Niezwykle istotną kwestią jest dobre wypoziomowanie podłoża;
- Zabrudzone powierzchnie należy czyścić tylko i wyłącznie środkami przeznaczonymi do pielęgnacji drewna.
- Gwarancją producenta nie są objęte:
- Uszkodzenia wynikłe ze zdarzeń losowych lub innych okoliczności niezależnych od producenta;
- Różnice w usłojeniu drewna, różnice w odcieniu barwy wynikające z naturalnego zróżnicowania odcieni drewna, przebarwienia żywiczne, wszelkiego rodzaju sęki (od jasnych po najciemniejsze), delikatne rysy w strukturze drewna oznaczają prawdziwość wykonania z drewna litego i nie przedstawiają żadnego powodu do reklamacji;
- Uszkodzenia wynikłe przy przeróbkach wykonanych we własnym zakresie przez klienta;
- Uszkodzenia powstałe w wyniku niezgodnych z zalecanymi przez producenta zasadami użytkowania, konserwacji i przechowywania;
- Uszkodzenia powstałe w wyniku naturalnego zużycia.
- Drewno, z którego jest wykonany i zakupiony przez Państwo produkt, jest materiałem anizotropowym, co w praktyce oznacza, że różne części mogą pracować – zmieniać swoje wymiary i wygląd w zależności od miejsca i sposobu użytkowania i nie jest to powodem reklamacji.
- Uprawnienia z tytułu gwarancji nie wyłączają, nie ograniczają ani nie zawieszają uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
- Usunięcie wad bądź usterek powstałych z przyczyn nieleżących po stronie gwaranta nastąpi według cen usług obowiązujących u sprzedawcy.